Zarządzanie promocjami poprzez Subiekt nexo
1. Dodaj promocję w Subiekt nexo. Można tego dokonać w module "Polityka cenowa" -> "Promocje", a następnie klikając "Dodaj".
![Zarzadzanie promocjami nexo](images/instrukcje/zarzadzanie_promocjami/zarzadzanie-promo-nexo01.png)
2. W zakładce "Podstawowe" uzupelnij nazwę promocji i wybierz termin w jakim ma ona obowiązywać. Wpisz również wartość procentową rabatu.
![Zarzadzanie promocjami nexo](images/instrukcje/zarzadzanie_promocjami/zarzadzanie-promo-nexo02a.png)
![Zarzadzanie promocjami nexo](images/instrukcje/zarzadzanie_promocjami/zarzadzanie-promo-nexo02b.png)
![Zarzadzanie promocjami nexo](images/instrukcje/zarzadzanie_promocjami/zarzadzanie-promo-nexo02c.png)
3. Wybierz asortyment objęty promocją.
![Zarzadzanie promocjami nexo](images/instrukcje/zarzadzanie_promocjami/zarzadzanie-promo-nexo-03.png)
4. Wybierz klientów przypisanych do promocji. Po wprowadzeniu wszystkich danych kliknij "Zapisz".
![Zarzadzanie promocjami nexo](images/instrukcje/zarzadzanie_promocjami/zarzadzanie-promo-nexo-04.png)
5. W celu szybkiego wprowadzenia zmiany, należy w Mercatum Integrator zsynchronizować dwukrotnie pozycję "CustomPrices".
![Custom prices - synchronizacja](images/instrukcje/integrator/custom_prices_synchronizacja.png)
6. Każde dodanie, usunięcie lub zmiana danych w promocji - wymaga ponownej synchronizacji. W przypadku dodania nowego towaru lub kontrahenta do grupy, która jest objęta promocją, a zależy nam na szybkich wprowadzeniu zmian - zsynchronizować należy odpowiednio towary lub kontrahentów.
7. Mercatum B2B porównuje rabat przyznany kontrahentowi w jego kartotece, z rabatem przyznanym w promocji i wybiera wariant korzystniejszy dla kontrahenta. Rabaty nie sumują się.