Pomoc i wsparcie techniczne

Pomoc techniczna

Świadczymy pełne wsparcie techniczne dla użytkowników oprogramowania Mercatum. Jako partner firmy InsERT (jesteśmy Punktem Serwisowym InsERT) świadczymy również wsparcie dla użytkowników programów dla firm linii Nexo oraz GT. Aby uzyskać wsparcie wybierz poniżej temat pomocy.

Wybierz temat pomocy

Oprogramowanie Mercatum: B2B, Store, Integrator oraz dodatki
Dla użytkowników oprogramowania Mercatum (dotyczy produktów B2B, Store, Integrator, Importer oraz dodatków) udostępniamy następujące kanały pomocy technicznej:
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Poczta elektroniczna
pomoc@mercatum.pl
Telefon
Infolinia: +48 61 250 41 41 - tylko dla klientów posadających pakiet pomocy technicznej Premium
Nagłe awarie
Infolinia, wybrać 9 lub +48 61 250 43 43
Usługi hostingowe Mercatum oraz serwery dedykowane
Dla użytkowników usług hostingowych Mercatum (LixnuHost, WinHost), serwerów VPS, domen oraz serwerów dedykowanych udostępniamy następujące kanały pomocy technicznej:
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Poczta elektroniczna
pomoc@mercatum.pl
Telefon
Infolinia: +48 61 250 41 41
Nagłe awarie
Infolinia, wybrać 9 lub +48 61 250 43 43
Oprogramowanie InsERT
Dla użytkowników oprogramowania dla firm firmy InsERT (zarówno linii GT jak i nexo) udostępniamy następujące kanały pomocy technicznej:
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Poczta elektroniczna
pomoc@mercatum.pl
Telefon
Infolinia: +48 61 250 40 41

Pomoc zdalna?

Potrzebujesz udostępnić swój pulpit firmie Mercatum w celach pomocy zdalnej? Pobierz narzędzie pomocy zdalnej Mercatum (SplashTop)

Pobierz