Mercatum Store to innowacyjna platforma sprzedaży internetowej, w pełni zintegrowana z oprogramowaniem Subiekt GT. System pozwala na zarządzanie sklepem (bazą towarową, kontrahentami, zamówieniami) przy użyciu oprogramowania Subiekt GT, bez konieczności korzystania z dodatkowego panelu administracyjnego.
Oprogramowanie do wymiany danych rozpoznaje wprowadzone w Subiekcie zmiany. Przy ograniczonej ilości przesyłanych danych do sklepu, system automatycznie aktualizuje:
- Towary – nazwę, opis skrócony towaru, opis z formatowaniem, zdjęcia, pola własne, wielopoziomowe drzewo kategorii, producenta, jednostkę miary, ceny z uwzględnieniem wielu cenników oraz walut, stawkę VAT, wagę i inne;
- Magazyny oraz stany magazynowe z uwzględnieniem rezerwacji towaru;
- Kontrahentów – po złożeniu zamówienia w sklepie, klient automatycznie dodawany jest do kartoteki kontrahentów w Subiekcie GT. Każdy kontrahent może mieć przypisany swój cennik lub rabat od wybranego cennika;
- Zamówienia – system pozwala na określenie statusu realizacji zamówienia, dokonania rezerwacji towaru poprzez wystawienie dokumentu ZK oraz wysłanie go e-mailem na adres klienta. Klient ma dostęp do historii zamówień zrealizowanych przez sklep.
- Promocje – system pozwala na przeniesienie promocji z Subiekta (polityka cenowa) i wyświetlenie ich na platformie.
Sklep internetowy Mercatum Store zawiera wygodny w obsłudze system zarządzania treścią o szerokiej funkcjonalności. Możliwe jest prowadzenie kampanii mailingowych, zarządzanie bannerami, edycja newsów oraz stron statycznych.
Mercatum Store przystosowany jest do pracy z nowoczesnymi szablonami graficznymi, które łatwo dostosować do oczekiwań Klienta. Istnieje możliwość przygotowania indywidualnej szaty graficznej przez grafika. Szablony Mercatum mogą być responsywne - współpracować z urządzeniami o różnej rozdzielczości ekranu (np. tablety, smartphony).
Dostępnych jest szereg dodatków dla oprogramowania Mercatum Store, oferujących dodatkowe funkcjonalności takie jak:
- Integracja z Allegro (automatyczne wystawianie aukcji w indywidualnym szablonie graficznym, automatyczne kończenie aukcji przy brakach magazynowych);
- Obsługa porównywarek cenowych: m.in. Ceneo, Skąpiec, Nokaut, Ceneria;
- Moduły płatności on-line: Przelewy24, PayU, PayPal;
- Moduły eksportu i importu danych: CSV, XML, zewnętrzne stany magazynowe.
Oferujemy kompleksową usługę wdrożenia sklepu internetowego - począwszy od projektu graficznego, poprzez instalację i konfigurację systemu, aż po marketing internetowy.
Korzyści płynące z posiadania platformy B2C
- samodzielne zarządzanie oferowanymi produktami z poziomu Subiekta/Navireo;
- samodzielne zarządzanie kategoriami produktów z poziomu Subiekta/Navireo;
- administracja promocjami, wyprzedażami, specjalnymi ofertami dla klientów z poziomu Subiekta/Navireo lub panelu administracyjnego;
- prosta obsługa zamówień;
- łatwość dostępu przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu;
- niskie koszty obsługi.