1. Należy zalogować się jako klient do Centrum Administracyjnego Microsoft Entra.

2. Następnie przejść do zakładki Tożsamość - Przegląd.

3. Pojawi się okno zawierające Identyfikator dzierżawy. Kopiujemy identyfikator dzierżawy (można użyć ikonki) do schowka.

4. Przechodzimy na stronę o adresie URL:
https://login.microsoftonline.com/<teantId>/oauth2/authorize?client_id=f0c0cdb3-d2e5-4d8d-bec1-eb18f4ce5c45&response_type=code&redirect_uri=https://mercatum.pl/msauth

zastępując <teantId> skopiowanym wcześniej identyfikatorem dzierżawy. Możesz użyć poniższego formularza.

Skopiowano URL do schowka.

5. Po przejściu na powyższą stronę, należy zalogować się jako osoba o odpowiednich uprawnieniach, pozwalających na nadanie uprawnień aplikacji Mercatum do wysyłania poczty e-mail z usługi Office365.

Należy zaznaczyć Zgoda w imieniu organizacji i kliknąć Akceptuj.

6. W panelu Microsoft Entra w zakładce Aplikacje dla przedsiębiorstw będzie już widoczna aplikacja Mercatum. Należy w nią kliknąć.

7. Po wejściu w widok, należy wybrać zakładkę Użytkownicy i grupy.

8. W celu przypisania użytkownika do aplikacji, należy wybierać Dodaj użytkownika/grupę i kliknąć na link Niczego nie wybrano.

9. Następnie z listy wybrać użytkownika, który ma mieć uprawnienia do wysyłania poczty.

10. Na koniec klikamy Wybierz i Przypisz.

11. Po wykonaniu powyższych czynności prosimy o podesłanie identyfikatora dzierżawy (z punktu 3) na adres pomoc@mercatum.pl oraz o uzupełnienie w panelu administracyjnym adresu e-mail oraz hasła do konta z uprawnieniami do wysyłania wiadomości e-mail z podanego adresu.