Dodawanie pracownika w Subiekt GT
1. W celu dodania pracownika należy w programie Subiekt GT wybrać kontrahenta, a następnie przejść do zakładki CRM.
![Zakładka CRM](images/instrukcje/dodanie_pracownika_GT_01.png)
2. Obok tabeli Pracownicy należy kliknąć Dodaj i uzupełnić pola Imię, Nazwisko, E-mail.
![Dodawanie pracownika](images/instrukcje/dodanie_pracownika_GT_02.png)
3. W celu szybkiego wprowadzenia zmiany, należy w Mercatum Integrator zsynchronizować pozycję Customers.
![Customers](images/instrukcje/integrator/synchronizacja_customers.png)
4. Hasło do logowania na konto pracownika zostanie automatycznie przesłane na wprowadzony adres email.
5. Listę pracowników kontrahenta można podejrzeć w panelu admina wybierając w menu kolejno Sprzedaż, Klienci, a następnie klikając w przycisk Pracownicy przy danym kontrahencie.