Dokumentacja

Mercatum 5.301.0.0
[2018-10-17]

Dodano:
- edycję własnej strony startowej
- opcję zablokowania edycji danych przez klienta
- wyświetlanie aktualnej wersji Mercatum w panelu administracyjnym
- możliwośc ustawienia maksymalnej ilości produktów które można zamówić w jednym zamówieniu
w szablonie B2B5
- wyświetlanie stanów magazynowych na liście produktów
- kraj użytkownika podczas rejestracji

Naprawiono:
- maksymalną ilość znaków w symbolu towaru
- wyświetlanie ilości punktów lojalnościowych klientów w panelu administracyjnym
- przypominanie hasła dla pracowników kontrahenta
- wymóg kodu EAN towaru w mailach dot. zamówienia
- zgody RODO klientów handlowców
- aktualizowanie towarów z wieloma kodami
- synchronizowanie klientów handlowców w przypadku nieudanej synchronizacji do Subiekta
w szablonie B2B5
- wyświetlanie długich drzew kategorii
- wyświetlanie stawki VAT towarów zwolnionych z podatku
- wyświetlanie kolejnych kategorii do których należy produkt w karcie produktu
- wyświetlanie kolejnych stron promowanych produktów
- wyświetlanie kolejnych banerów na pulpicie
w szablonie B2B4
- pokazywanie nazwy produktu w karcie produktu (do włączenia w panelu administracyjnym)


Mercatum 5.70.0.258
[2018-09-18]

Dodano:
- obsługa Subiekt nexo 21.0.3
w szablonie B2B5
- wyświetlanie specyfikacji produktu na podstawie pól własnych produktu (do wyłączenia w Panelu Administracyjnym)
- możliwość zmniejszenia zdjęć na liście produktów

Naprawiono:
- zbędne białe znaki w mailu z danymi do logowania
w szablonie B2B5
- wersję angielską modułu EDI oraz wyświetlanie krawędzi modułu
- wyświetlanie komunikatów przy zmianie hasła
- wyświetlanie VAT towaru zwolnionego z 0% VAT
- wyświetlanie rabatu na liście produktów
- wyświetlanie komunikatu dla zalogowanych klientów
- wyświetlanie ikon górnego paska na urządzeniach mobilnych
- wyświetlanie w karcie produkt kategorii do których należy produkt
- głębokość wyświetlanych podkategorii
- drobne błędy w podstawowej wersji szablonu

Mercatum 5.70.0.243
[2018-09-03]

Dodano:
- nazwę klienta przy edycji udzielonych zgód
- obsługa dokumentów z Subiekta nexo

Naprawiono:
- literówki liczby produktów w koszyku
- import pracowników klienta z kartoteki CRM
- angielską wersję widoku zgód
- sprawdzanie poprawności sposobu dostawy
- wyświetlanie dat obowiązywania specyficznych promocji
w szablonie B2B5
- komunikaty w programie lojalnościowym
- maskowanie kategorii w drzewie kategorii
- linki społecznościowe w stopce

Mercatum 5.70.0.229
[2018-08-28]

Naprawiono:
- wyświetlanie form wysyłki, zamówień w panelu administracyjnym
- wyświetlanie produktów objętych promocją
w szablonie B2B5
- widok programu lojalnościowego
- wyświetlanie adresu email w stopce
- drobne błędy w wersji angielskiej
w szablonie B2B4
- wyświetlanie wartości zamówienia w historii zamówień
Mercatum 5.70.0.218
[2018-08-21]

Dodano:
- moduł płatności PayPal

Naprawiono:
- specyficzny błąd przy zamówieniu za punkty programu lojalnościowego
- przekierowanie po zalogowaniu
- wyświetlanie ilość dni spóźnienia w płatnościach
- wersję angielską w różnych miejscach
- wyświetlanie listy klientów przy braku klientów handlowca
- wyświetlanie ilości punktów programu lojalnościowego
w szablonie B2B5
- wyświetlanie listy dokumentów
- wyświetlanie wartości zamówienia
- jednolitość listy produktów i innych widoków
- odstępy, niepotrzebne tytuły stron w wielu miejscach
- wyświetlanie stopki strony w widoku rejestracji
w szablonie B2B4
- wyświetlanie udzielanych zgód podczas rejestracji

Mercatum 5.70.0.211
[2018-08-13]

Dodano:
- rozróżnianie producenta towaru z Subiekta nexo

Naprawiono:
- dodawanie zdjęć towaru z Subiekta nexo 21.0.2
- moduł akceptacji towaru do zamówienia
- wybór domyślnego cennika promocji
w szablonie B2B5
- wyświetlanie kategorii na liście produktów po ręcznym sortowaniu
- wyświetlanie stopki we wszystkich widokach klienta
- głębokość wyświetlanych kategorii
- kosmetyczne błędy w widoku podsumowania zamówienia


Mercatum 5.70.0.203
[2018-08-07]

Dodano:
- współpracę z Subiekt nexo 21.0.2
w szablonie B2B5
- link do regulaminu przy zapisie do newslettera w stopce
- możliwość zmiany ilości produktów do koszyka w karcie produktu za pomocą strzałek
- możliwość powtórzenia zamówienia (dodania go do koszyka) w widoku ostatnich zamówień i dokumentów
- informację o braku powiązanych dokumentów zamówienia

Naprawiono:
- akceptację produktów do zamówienia
- limit wyświetlanych ostatnio dodanych produktów, ilości produktów na stronie wyników
- limit ilości produktów dodanych do koszyka
w szablonie B2B5
- czytelność wyświetlania przecen
- tabelkę reklamacji
- wyświetlanie ostatnio dodanych produktów na pulpicie
- wolne miejsce w widoku płatności
- wyświetlanie X zamknięcia notyfikacji o dodaniu towaru do koszyka
- wyświetlanie sposobu wysyłki zamówienia, podsumowania zamówienia, tabelki "dostawa i płatność", stawki VAT sposobu dostawy
- wyświetlanie wolnego miejsca, pól na dane i przycisków w wielu widokach
w szablonie B2B4
- wpisywanie danych przy rejestracji w niektórych polach
- wyświetlanie statusu w widoku płatności
- wyświetlanie widoku zmiany danych


Mercatum 5.70.0.188
[2018-07-31]

Dodano
w szablonie b2b5
- możliwość wyświetlenia symbolu ean w karcie produktu i na liście produktów
- drobne zmiany w wielojęzyczności

Naprawiono
- domyślny tekst w uwagach zamówienia
- algorytm losowania produktów
- akceptację produktów do zamówienia
- kosmetyczne zmiany w panelu administracyjnym
w szablonie b2b5
- dodawanie do koszyka przy włączonym sprawdzaniu stanów magazynowych
- dodawanie do koszyka ze strony głównej
- wyświetlanie podsumowania zamówienia w historii zamówień
- wyświetlanie 0% vat w wielu miejscach
- kosmetyczne zmiany w stopce, podsumowaniu zamówienia, edycji klienta handlowca i innych widokach
- powielony przycisk zgody na newsletter
w szablonie b2b4
- kosmetyczne zmiany w profilu


Mercatum 5.70.0.171
[2018-07-24]

Dodano:
w szablonie B2B5
- powrót do profilu po zmianie danych/hasła

Naprawiono:
- generowane domyślne pozycje menu
- komunikat w przypadku zamówienia ponad dostępny stan
w szablonie B2B5
- styl widoku zgód RODO
w szablonie B2B4
- ilość wyświetlanego towaru oraz szereg optymalizacji w potwierdzeniu zamówienia


Mercatum 5.70.0.154
[2018-07-16]

Dodano:
w szablonie B2B5
- angielską wersję reklamacji

Naprawiono:
- drobne błędy w angielskiej wersji B2B
w szablonie B2B4
- dopełnianie do minimum logistycznego w koszyku
w szablonie B2B5
- wielojęzyczność w programie lojalnościowym
- wyświetlanie przycisków dla handlowca
- wyświetlanie tabeli klientów handlowca
- wyświetlanie tabeli podsumowania kosztów dostawy
- wyświetlanie tabeli produktów w szczegółach dokumentów
- wyświetlanie VAT w tabeli produktów w koszyku oraz w zamówieniu
- wyświetlanie stopki w reklamacjach
- wyświetlanie niektórych przycisków np. przycisków w podsumowaniu zamówienia
- wygląd stron zmiany hasła, zmiany danych, szczegółów dokumentów


Wersja 5.70.0.138
[2018-07-09]

Dodano:
- wybór ilości wyświetlanych produktów na stronie w B2B5
- domyślne szablony email zgodne z nowym systemem email
- generowanie domyślnego menu dla B2B5
- emaile RODO do szablonu B2B5
- możliwość umieszczenia treści wyrażonej zgody RODO w emailu o zmianie udzielonych zgód
- rozdzielenie edycji danych handlowca i hasła

Naprawiono:
- wyświetlanie rabatów obowiązujących jeden produktów
- wyświetlanie rabatu w szczegółach dokumentów
- kolejność wyświetlanych produktów w szczegółach dokumentów
- zmianę zgód RODO klientów handlowca
- wyświetlanie zgód klientów handlowca przy braku RODO
- edycję danych klienta handlowca
- zapisywanie zmian w szablonach email w panelu administracyjnym
- wyświetlanie tabeli zamawianych produktów w B2B5
- kontynuowanie zakupów po dodaniu produktu do koszyka w B2B5
- wyświetlanie ilości w zamówieniach w panelu administracyjnym
- ustawienie specyficznego kraju klienta w B2B
- warianty produktów

Usunięto:
- walidację kodów pocztowych podczas rejestracji


Wersja 5.70.0.100
[2018-07-03]

Dodano:
- stawkę VAT sposobu wysyłki do szablonów email
- wymaganie ponownego udzielenia zgód po edycji ich treści
- edycję szablonu o zmianie udzielonych przez klienta zgód RODO
- historię udzielonych przez klienta zgód RODO
- zapisywanie treści udzielonych przez klienta zgód RODO
- wyświetlanie których dokładnie danych do wysyłki brakuje

Naprawiono:
- warunki wymagania udzielenia zgód RODO
- wyświetlanie wymaganych zgód przy tworzeniu klienta handlowca
- wyświetlanie wartości zamówienia w historii zamówień
- wyświetlanie promocji po przejściu w nie w specyficzny sposób
- wygląd promocji, oferty, płatności w szablonie B2B5
- wielojęzyczność w B2B5
- ukrycie kolumny dostępność
- wyświetlanie dostępności
- zapisywanie zmian w szablonach email
- wyświetlanie programu lojalnościowego dla handlowca po przejściu w niego w specyficzny sposób
- wyświetlanie zgód RODO przy tworzeniu klienta handlowca
- widok edycji klienta handlowca
- usuwanie zgody na newsletter po odpowiednim przejsciu w profil
- wyświetlanie punktów programu lojalnościowego w mailu potwierdzającym zamówienie za punkty


Wersja 5.70.0.73
[2018-06-25]

Dodano:
- współpracę z Subiekt GT 1.53 oraz Subiekt nexo 21.0.0
- historię zgód RODO udzielonych przez klienta
- szablon maila tworzenia pracownika

Naprawiono:
- zamówienia za punkty programu lojalnościowego
- ekran programu lojalnościowego dla szablonu B2B5
- wyświetlanie punktów programu lojalnościowego
- wyświetlanie historii zamówień
- udzielanie zgody na newsletter
- wyświetlanie kosztu przesyłki w mailach
- link do płatności PayU


Wersja 5.70.0.47
[2018-06-20]

Dodano:
- wielojęzyczność komunikatu o braku danych wysyłki
- wyświetlanie daty ostatniego logowania klienta w panelu administracyjnym
- możliwość dodania adresu osoby składającej zamówienie (np. pracownika) w mailach potwierdzających zamówienie
- listę pracowników klienta z CRM w panelu administracyjnym
- możliwość dodania zamówienia z historii dokumentów
- opcję sumowania rabatu przy sprzedaży oraz rabatu od promocji na produkt

Naprawiono:
- sprawdzanie stanów magazynowych nowych produktów
- specyficzne zmiany statusu zamówienia
- wyświetlanie zgód RODO udzielonych przez klienta i naprawiono widok zgód.
- tłumaczenie w karcie produktu
- literówki w panelu administracyjnym
- wyświetlanie punktów programu lojalnościowego
- widok płatności


Wersja 5.70.0.0
[2018-06-20]

Dodano:
- wielojęzyczność komunikatu o braku danych wysyłki
- wyświetlanie daty ostatniego logowania klienta w panelu administracyjnym
- adres mail pracownika w mailach potwierdzających zamówienie
- lista pracowników klienta z CRM w panelu administracyjnym
- dodanie zamówienia z historii dokumentów
- opcja sumowania rabatu przy sprzedaży i promocji na produkt

Naprawiono:
- naprawiono sprawdzanie stanów nowych produktów
- naprawiono specyficzne zmiany statusu zamówienia
- poprawiono wyświetlanie zgód RODO udzielonych przez klienta i naprawiono widok Zgód.
- poprawiono tłumaczenie w karcie produktu
- poprawiono literówki w panelu administracyjnym
- poprawiono wyświetlanie punktów programu lojalnościowego
- poprawiono widok płatności


Wersja 5.50.0.0
[2016-09-29]

Nowe funkcjonalności:

- zaprojektowano nowy szablon B2B, który lepiej współpracuje z urządzeniami mobilnymi (RWD)
- rozbudowano możliwości konfiguracyjne w panelu administracyjnym
- wprowadzono dodatkowe widgety (ile pozostało do darmowej wysyłki, nieopłacone faktury, parametry kredytu kupieckiego, tabela kosztów dostaw etc...) oraz strony – lista rabatów dla klienta (w oparciu o promocje)
- możliwość ustalania rabatu przez handlowca. W zależności od ustawień, handlowiec może nadać indywidualny rabat do każdej pozycji w zamówieniu
- mechanizm maskowania stanów magazynowych
- definiowanie wyliczania wartości stanu magazynowego oraz sposobu prezentacji wyliczenia dostępnego towaru
- możliwość przypisania więcej niż jednego adresu e-mail dla klienta. Zdefiniowanie pracowników w programie ERP umożliwia logowanie się do systemu B2B przy użyciu dodatkowych adresów e-mail
- obsługa kredytu kupieckiego w zakresie: aktywny, maksymalna kwota kredytu, maksymalna ilość dokumentów kredytowych, maksymalne spóźnienie oraz wprowadzono dodatkowy parametr przy metodach płatności „wymagaj kredytu kupieckiego”. Tak ustawiona forma płatności pojawia się tylko w sytuacji spełnienia wszystkich warunków kredytu
- dodatkowe kody kreskowe dla towarów

Poprawki i naprawy błędów:
- optymalizacja zapytań do bazy danych dotyczących zamówień
- po nadaniu przeceny w panelu administracyjnym, powrót do listy towarów zachowuje ustawienia filtra
- przyśpieszono upload pliku CSV z aliasami towarów
- zoptymalizowano metody obsługi kategorii


Wersja 5.40.0.0
[2016-04-05]

Nowe parametry konfiguracyjne
- w sekcji Ogólne / Witryna dodano parametr Pokazuj produkty niezalogowanym użytkownikom
- w sekcji Ogólne / Witryna dodano parametr Ukryj produkty niebędące aliasami
- w sekcji Ogólne / Pozostałe dodano parametr Minimalna wartość zamówienia
- w sekcji Powiadomienia / Wysyłaj Fakturę VAT (PDF) po jej wystawieniu
- w sekcji Powiadomienia / Wysyłaj Fakturę VAT (XML) po jej wystawieniu

Nowe funkcjonalności:
- możliwość przedstawienia oferty produktowej klientom którzy nie posiadają konta (wyświetlanie oferty B2B bez możliwości zamawiania oraz cen i stanów magazynowych). Wymagana modyfikacja szablonu. Wówczas w menu po lewej pojawia się rozwijane drzewo kategorii, z uwzględnieniem wymagań SEO (przyjazne linki). Sposób prezentacji towaru w osobnych plikach szablonu (OfferProduct oraz OfferIndex)
- dodano automatyczną zmianę statusu zamówienia na 'zrealizowany' kiedy wystawiono Fakturę sprzedaży;
- dodano możliwość automatycznego wysłania Faktury sprzedaży (PDF) po zmianie statusu zamówienia na 'zrealizowany'

Poprawki:
- poprawiono wyświetlanie ilości w potwierdzeniu/aktualności zamówienia (do pełnych wartości)
- błąd integratoa przy ustawionym parametrze prefiks pomijanych kategorii


Wersja 5.32.0.0
[2016-03-25]
- zwiększono ilość obsługiwanych cenników do 10
- dodano możliwość kasowania klientów wraz z całą historią poprzez panel administracyjny
- dodano obsługę captcha Google

Wersja 5.31.0.0
[2016-02-08]
- poprawiono widok strony głównej panelu administracyjnego
- dodano dodatkowy parametr w opcjach wysyłki "adres wymagany"
- dodano możliiwość określenia sposobów wysyłki dla wybranej metody płatności

Wersja 5.30.0.0
[2016-03-10]
- w panelu administracyjnym dodano moduł umożliwijący sortowanie kategorii
- zmieniono sposób obsługi adresów w zamównieach w B2B. Teraz jako adres wysyłki podawany jest adres podany we wcześniejszym zamówieniu
- poprawiono wydajność
- dodano możliwość wstawienia opisu do pozycji na poziomie koszyka

Wersja 5.29.0.0
[2015-11-23]
- dodano moduł "Aliasy produktów" pozwalajace na stworzenie produktu powiązanego z produktem magazynowym, ale posiadającym inny opis lub kategorię
- zwiększono wydajność systemu poprzez dodanie cacheowania przy maskowaniu asortymentu
- dodano obsługę Paczkomatów InPost

Wersja 5.28.0.0
[2015-09-29]
- dodano nowe parametry konfiguracyjne - program lojalnościowy, powiadomienie handlowca o zmianie statusu zamówienia
- dodano funkcjonalność "akceptacja zmian danych kontrahenta" z wysyłaniem linka na adres e-mail do potwierdzenia danych
- poprawiono błąd wyświetlania warotści parametru domyślnego dla szablonu, kiedy wartość nie jest ustawiona
- dodano wersjonowanie danych kontrahentów

Wersja 5.27.0.0
[2015-09-14]
- rozbudowano moduł obsłgui szablonu o pola konfiguracyjne, dostępne w panelu administratora, dzięki czemu można personalizować szablon a ustawienia są zapisywane do cachowanego pliku xml
- dodano możliwość edycji szablonów e-mail z poziomu panelu admina

Wersja 5.26.0.0
[2015-08-26]
- dodano obsługę dokumentów FV/WZ/ZK
- poprawiono błędy związane z wydajności przy włączonej strategii sprzedaży "stosowana promocja"

Wersja 5.25.0.1
[2015-08-18]

- poprawiono błąd powodujący nieodnajdywanie produktów (404 Not Found) zawierających w nazwach znaki diakttryczne

Wersja 5.25.0.0
[2015-08-07]

- w panelu admina dodano narzędzie do zarządzania statusami zamówień z możliwością określenia, które ze statusów wystepuje przy opłaceniu, a który przy finalizacji
- poprawiono błąd w zmianie profilu użytkownika, dane widoczne są odrazu i nie ma konieczności ponownego zalogwania do systemu
- naprawiono błąd usuwania towaru z koszyka kiedy towar nie znajduje się już w bazie B2B. Po poprawce towary które zostały usunięte z B2B są automatycznie kasowane z koszyków wszysykich klientów

Czy ten artykuł okazał się przydatny?

 Wydrukuj

Zobacz też

Rozwiązania własne

Oprogramowanie Mercatum posiada narzędzia pozwalająca na pisanie własnych rozwiązań, integrację z...

Przegląd funkcjonalności

Mercatum B2B to innowacyjna platforma sprzedaży internetowej w pełni zintegrowana z...

Wdrożenie

Bezpłatna prezentacjaPrzed zakupem systemu Mercatum polecamy Państwu skorzystanie z bezpłatnej...

Cennik

Licencje abonamentowe (SAAS) Mercatum B2B w licencjonowaniu SAAS (software as service)...

Navigation

Social Media