Dokumentacja

Problem wywołała poprawka do systemu operacyjnego Windows o numerze KB3102429. InsERT pracuje nad naprawą problemu, tymczasem aby móc nadal eksportować dokumenty z Subiekta czy Rewizora do formatu PDF należy odinstalować poprawkę. W tym celu należy wejść do Panelu Sterowania a następnie wybrać "Odinstaluj program", a następnie zaznaczyć "Wyświetl zainstalowane aktualizacje". Po znalezieniu poprawki o numerze KB3102429 należy ją odinstalować i ponownie uruchomić komputer. Po restarcie dokumenty PDF powinny się już generować prawidłowo

Czy ten artykuł okazał się przydatny?

 Wydrukuj

Zobacz też

Nowa wersja 5.40.0.0

Dnia 5.04.2016 ukazała się nowa wersja platformy Mercatum (5.40.0.0).W nowej wersji m. in:-...

Aktualizacja Mercatum

W dniu dzisiejszym (tj. 1.04.2016 i nie jest to prima aprilisowy żart) ukazała się nowa wersja...

Nowa wersja 5.70

W dniu 24.08.2017 ukazała się aktualizacja 5.70 plarformy B2B Mercatum oraz sklepu internetowego...

Promocje na rozszerzenia InsERT

Rozwijaj biznes - promocja na rozszerzenia! W dniach od 20 do 30 września 2018 r. rozszerzenia...

Nowe godziny pracy biura

Uprzejmie informujemy, że biuro Mercatum jest czynne w dni robocze w godz. 9:00 - 17.00.

Navigation

Social Media