Dokumentacja

Problem wywołała poprawka do systemu operacyjnego Windows o numerze KB3102429. InsERT pracuje nad naprawą problemu, tymczasem aby móc nadal eksportować dokumenty z Subiekta czy Rewizora do formatu PDF należy odinstalować poprawkę. W tym celu należy wejść do Panelu Sterowania a następnie wybrać "Odinstaluj program", a następnie zaznaczyć "Wyświetl zainstalowane aktualizacje". Po znalezieniu poprawki o numerze KB3102429 należy ją odinstalować i ponownie uruchomić komputer. Po restarcie dokumenty PDF powinny się już generować prawidłowo

Czy ten artykuł okazał się przydatny?

 Wydrukuj

Zobacz też

Nowa wersja 5.40.2.0

W dniu 24 czerewca 2016 ukazała się nowa wersja platformy Mercatum 5.40.2.0. W stosunku do wersji...

Promocje na rozszerzenia InsERT

Rozwijaj biznes - promocja na rozszerzenia! W dniach od 20 do 30 września 2018 r. rozszerzenia...

Nowa wersja 5.70

W dniu 24.08.2017 ukazała się aktualizacja 5.70 plarformy B2B Mercatum oraz sklepu internetowego...

Aktualizacja Mercatum

W dniu dzisiejszym (tj. 1.04.2016 i nie jest to prima aprilisowy żart) ukazała się nowa wersja...

Powiadomienia SMS

Mercatum Store oraz Mercatum B2B zostało wzbogacone o nową funkcjonalność pozwalającą na...

Navigation

Social Media