Dokumentacja

Problem wywołała poprawka do systemu operacyjnego Windows o numerze KB3102429. InsERT pracuje nad naprawą problemu, tymczasem aby móc nadal eksportować dokumenty z Subiekta czy Rewizora do formatu PDF należy odinstalować poprawkę. W tym celu należy wejść do Panelu Sterowania a następnie wybrać "Odinstaluj program", a następnie zaznaczyć "Wyświetl zainstalowane aktualizacje". Po znalezieniu poprawki o numerze KB3102429 należy ją odinstalować i ponownie uruchomić komputer. Po restarcie dokumenty PDF powinny się już generować prawidłowo

Czy ten artykuł okazał się przydatny?

 Wydrukuj

Zobacz też

Aktualizacja Mercatum

W dniu dzisiejszym (tj. 1.04.2016 i nie jest to prima aprilisowy żart) ukazała się nowa wersja...

Nowe biuro Mercatum

Od 1.04.2016 zapraszamy do naszego nowe biura przy ul. Wrocławskiej 25A/3 w Poznaniu (okolice...

Nowa wersja 5.40.0.0

Dnia 5.04.2016 ukazała się nowa wersja platformy Mercatum (5.40.0.0).W nowej wersji m. in:-...

Nowa wersja 5.40.2.0

W dniu 24 czerewca 2016 ukazała się nowa wersja platformy Mercatum 5.40.2.0. W stosunku do wersji...

Nowa wersja 5.50.0.0

W dniu 29 września 2016 ukazała się nowa wersja platformy Mercatum: 5.50.0.0. Najważniejsze...

Navigation

Social Media