Dokumentacja

Problem wywołała poprawka do systemu operacyjnego Windows o numerze KB3102429. InsERT pracuje nad naprawą problemu, tymczasem aby móc nadal eksportować dokumenty z Subiekta czy Rewizora do formatu PDF należy odinstalować poprawkę. W tym celu należy wejść do Panelu Sterowania a następnie wybrać "Odinstaluj program", a następnie zaznaczyć "Wyświetl zainstalowane aktualizacje". Po znalezieniu poprawki o numerze KB3102429 należy ją odinstalować i ponownie uruchomić komputer. Po restarcie dokumenty PDF powinny się już generować prawidłowo

Czy ten artykuł okazał się przydatny?

 Wydrukuj

Zobacz też

Nowe biuro Mercatum

Od 1.04.2016 zapraszamy do naszego nowe biura przy ul. Wrocławskiej 25A/3 w Poznaniu (okolice...

Nowa wersja 5.40.2.0

W dniu 24 czerewca 2016 ukazała się nowa wersja platformy Mercatum 5.40.2.0. W stosunku do wersji...

Aktualizacja Mercatum

W dniu dzisiejszym (tj. 1.04.2016 i nie jest to prima aprilisowy żart) ukazała się nowa wersja...

Nowa wersja 5.50.0.0

W dniu 29 września 2016 ukazała się nowa wersja platformy Mercatum: 5.50.0.0. Najważniejsze...

Nowa wersja 5.40.0.0

Dnia 5.04.2016 ukazała się nowa wersja platformy Mercatum (5.40.0.0).W nowej wersji m. in:-...

Navigation

Social Media